Performance

Als men als taxivereniging proactief blijft en continu streeft naar prestatieverbetering, dan zal men sneller en adequater kunnen reageren op onverwachte of lastige situaties. Om verbetermogelijkheden te identificeren en uiteindelijk te implementeren, beginnen we binnen Taxi Vereniging Nijmegen met het in kaart brengen van de huidige prestaties van het taxivervoer in Nijmegen en omgeving.

Spreekbuis taxibranche
De taxibedrijven in samenwerking met gemeente, overheid en andere belangenorganisaties moeten samen de voor de taxibranche meest optimale oplossing voor kwaliteitsverbetering van het taxivervoer ontwikkelen en implementeren. Om dit laatste te bereiken combineren de aangesloten taxibedrijven van Taxi Vereniging Nijmegen hun opgebouwde vakkennis met expertise in de taximarkt met die van de klant! Onze leden bundelen en verbinden niet alleen elkaars kennis en expertise, maar ook verschillende zienswijzen en achtergronden.

Samenwerken
Wij als vereniging staan midden in de maatschappij en leveren daarmee het beste product en kwaliteit voor de klant. Samenwerken maakt ons verschil. Het is onze mentaliteit, houding, manier van denken en werken: open, ruimdenkend, elkaar helpen, vanuit verschillende invalshoeken kwesties benaderen en de mening van anderen vragen.

De kennis en expertise van ons netwerk binnen Taxi Vereniging Nijmegen zijn enorm waardevol. Maar voor de oplossingen waarmee we klanten écht helpen is meer nodig. Oplossingen die het gewenste resultaat opleveren kunnen we alleen ontwikkelen door onze kunde en ervaring te bundelen en nauw samen te werken. Op deze manier komen we tot verrassende inzichten en innovatieve antwoorden op taxi-vraagstukken. Waarde toevoegen kunnen we pas als we bij onze klanten, gesprekspartners en overige belanghebbende vertrouwen hebben opgebouwd. Door eerlijk te zijn, niet te aarzelen en door op het juiste moment relevante, actuele informatie te verstrekken kunnen we samen de kwaliteit van het taxivervoer verbeteren.